WORKOHOLIX

Webdesigner

Jsme WORKOHOLIX, marketingová agentura, která umí vzít za práci. Hledáme lidi, kteří se chtějí rozvíjet a posouvat v oboru, kteří chtějí tvořit a pracovat na zajímavých projektech. Hledáme lidi, kteří chtějí za svou prací vidět výsledky, stejně jako my.

Nejsme tady pro ty, co potřebují vodit za ručičku a co čekají, kdo jim co řekne. Jsme tu pro ty, co mají svůj názor, co dokáží přijít s řešením a rozhodnout se. Pro ty, co se neleknou nové příležitosti.

Chcete vědět víc?

Daniel Szkandera

Creative director

Koho hledáme

Hledáme člověka, pro kterého je webdesign prioritou a zábavou, který se v něm chce rozvíjet. Budeme rádi, když bude mít přesah i do dalších grafických oborů, ale jeho hlavním směrem je kreativa a digitál. Hledáme webdesignera, který umí navrhovat webové stránky, sleduje trendy, posouvá svoji tvorbu a dokáže pracovat v týmu s projekťákem, kodérem a textařem. Hledáme kreativní duši, která se nezalekne ani jiných úkolů, jako je třeba tvorba bannerů, billboardů nebo redesign a tvorba loga.

Náplní tvojí práce bude

  • Webdesign
  • Kreativní grafika (loga, bannery, billboardy atp.)
  • Tvorba wireframe
  • Analýza a vyhodnocení designu

Jaký/á bys měl/a být

  • Aktivně se zajímáš o webdesign, design, grafiku, logotvorbu a trendy nejen v ČR
  • Dokážeš navrhnout webové stránky od nápadu po grafiku
  • Tvoje návrhy mají hlavu a patu a dokážeš je vysvětlit
  • Umíš svoji tvorbu přizpůsobit cílové skupině a zadání
  • Jsi kreativní
  • Umíš přijmout konstruktivní kritiku a pracovat s ní
  • Už jsi navrhl/a několik webdesignů a můžeš nám je odprezentovat (stačí na obrázku)

S jakými programy bys měl/a umět pracovat

  • Figma
  • Adobe Photoshop & Illustrator

Co nebudeš potřebovat

  • Formální vzdělání
  • Nadupaný životopis

Co u nás najdeš?

  • Příležitost realizovat projekty, které nejsou úplně běžné
  • Lidi, které práce baví a často je součástí i jejich osobního života
  • Relativně rychle rostoucí firmu
  • Příjemný kolektiv, uvolněnou atmosféru
  • Prostor pro růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů

Formy spolupráce

Hlavní, vedlejší, částečná, externí, nomádská… To je vcelku jedno. Na začátku tě chceme určitě osobně poznat a strávit s tebou pár dní v kanclu, abychom se poznali, abys věděl/a, jak pracujeme a kdo jsou naši klienti, co se od tebe očekává nebo jak přichází zpětná vazba. Samotná forma spolupráce je na dohodě a nebráníme se v zásadě ničemu. Důležité pro nás je, aby to, na čem se dohodneme, platilo a fungovalo. 

Jak začít

  • Pošli nám 5 ukázek tvých webdesignů (portfolio)
  • Pošli nám pár ukázek grafiky, která se ti líbí, ať vidíme směr
  • Napiš nám něco o sobě, ať víme, jestli k nám zapadneš

Zajímá tě to?
Napiš nám!