Pomáháme malým, středním i velkým firmám přitahovat a nacházet vhodné zaměstnance. Sestavujeme a realizujeme krátkodobé i dlouhodobé náborové kampaně a pomáháme s budováním důvěryhodné a oblíbené značky zaměstnavatele. Pořádáme školení, vzděláváme zaměstnance.
Řešení náboru je komplexní téma a nacházení vhodných zaměstnanců často není jednoduché. Už celou řadu let nahlížíme na tuto oblast z marketingového pohledu a staráme se firmám o všechny prvky HR marketingu, a to tak, aby vytvořily jeden dlouhodobě funkční celek. Šijeme celý proces na míru konkrétní situaci, požadavkům a možnostem.
Náborový web vnímáme jako naprostý základ HR marketingu. Opíráme se o něj v drtivé většině kampaní, protože koncentruje vybrané informace ve vhodné podobě a přináší velmi důležitá data. Roky práce už nám ukázaly, co by na něm mělo být a proč.
V knize HR marketing s podtitulem Jak na efektivní náborové kampaně vychází autor Lubor Malý, zakladatel a jednatel společnosti Workoholix, z dlouholetých zkušeností s realizací náborových kampaní. Věnuje se technikám HR marketingu, budování značky zaměstnavatele i jednotlivým reklamním kanálům. Obsah je bohatě doplněn ukázkami a výsledky skutečných kampaní. Kniha vyšla i v audioverzi.
Na celodenním školení s HR marketérem Luborem Malým získávají účastníci celou řadu praktických tipů a postupů, které jsou účinně provázané s teoretickým základem. S jejich pomocí pak dokážou přitáhnout do firmy vhodné zaměstnance na nejrůznější pracovní pozice a vybudovat kvalitní značku zaměstnavatele, která jim zajistí přísun těch správných pracovníků v dlouhodobém horizontu. Školení posune dál zkušené manažery i ty, co v náboru teprve začínají.
Pro mezinárodní stavební firmu jsme realizovali náborové kampaně nejen v ČR, ale i na Slovensku.
Výrobci hliníkových obalů pomáháme pomocí náborových kampaní a budování značky zaměstnavatele řešit přirozenou fluktuaci zaměstnanců a nedostatek pracovníků při otevírání nových linek.
Pro pobočku pneuservisu a autoservisu zajišťujeme hned několik aktivit v rámci HR marketingu, tedy efektivního náboru vhodných pracovníků.